DOPRAVA ZDARMA. Autosedačku vám přivezeme do 4 dnů od objednání

zavřít

Slovníček

  • 3bodový pás

    Jedná se o klasický bezpečnostní pás, který najdete v každém automobilu. K připevnění autosedačky k sedadlu jej použijete u modelů bez ISOFIXu a menší děti současně v autosedačce připoutáte 5bodovým pásem.

    Větší děti, které potřebují autosedačku z kategorie 15-36 kg, budete poutat 3bodovým pásem. Zároveň s ním připevníte i autosedačku k sedadlu.

    Vedení bezpečnostního pásu a způsob poutání jsou vždy navrženy tak, aby pro vás byly co nejjednodušší.

    Podívejte se na video.

  • 5bodový pás

    5bodové pásy

    Kdo je lépe připoutaný než závodní jezdci? Römer hledal nejbezpečnější způsob poutání dětí v autosedačkách a inspiraci našel na závodech Formule 1. 5bodový bezpečnostní pás dokáže výrazně utlumit síly působící během nárazu - odvádí je od dítěte podél pásů do 5 bodů kontaktu se sedačkou.

    Jak přesně 5bodový pás funguje?

    Při čelním nárazu
    Bezpečnostní pás zpomalí pohyb dítěte a polstrované hrudní podušky omezí pohyb ramen a boků. Sníží tak tlak na páteř a odkloní síly pryč od hrudníku a bříška.

    Při překlopení auta na střechu
    I v případě překlopení dítě zůstane v bezpečí autosedačky. Ramenní kontaktní body a popruh mezi nohami jej udrží. Stejně tak i při jakémkoli jiném druhu nárazu, při kterém by u jiných autosedaček mohlo hrozit podklouznutí a vypadnutí ze sedačky.

    5bodové pásy udrží dítě v chráněném prostoru.

    • Jsou přímou součástí autosedačky.
    • Jsou nastavitelné.
    • Vždy je přizpůsobíte velikosti dítěte.
    • Najdete u všech autosedaček Römer v kategorii 0-13 kg a kategorii 9-18 kg.

    Klasický 3bodový pás vozidla využijete u modelů bez ISOFIXu - k připevnění autosedačky k sedadlu.

  • ADAC

    ADAC je největší automobilová asociace v Evropě. Každý rok provádí velmi přísné testy dětských bezpečnostních systémů, které jsou uznávány jako nejdůležitější testy tohoto druhu v Evropě.

    Autosedačky jsou zkoušeny při bočním i čelním nárazu, musí obstát z hlediska ergonomie, ovladatelnosti, snadnosti údržby, zpracování i obsahu škodlivých látek. Kritéria jsou mnohem přísnější než ta, která nařizuje norma ECE R 44/04.
    Údaje z testů používají různé automobilové kluby a spotřebitelské organizace v celé Evropě.

  • CLICK & GO

    CLICK & GO dovoluje snadné nasazení autosedaček Römer na kočárky Britax.

  • D-SIP

    d-sip

    Při bočních nárazech zpravidla dochází k nejvážnějším zraněním. Proto Römer neustále pracuje na zlepšování ochrany a vyvíjí nové technologie, aby se dětem ani při vážné autonehodě nic nestalo.

    Boční ochranu mají všechny autosedačky Römer - vždy je navíc přizpůsobená dané váhové skupině. Technologii D-SIP najdete u autosedaček kategorie 0-13 kg.

    Výklopná madla v případě nárazu zkracují pohyb, rozptýlí nárazovou energii do celé skořepiny autosedačky a ta ji odvede pryč od miminka.

    Podívejte se na video

  • dTest

    Nezisková organizace dTest vznikla již v roce 1992 pod názvem Občanské sdružení spotřebitelů TEST. Pravidelně podrobuje testům různorodé výrobky, aby lidem pomohla orientovat se v kvalitě nově nabízeného zboží.

    Ve svém časopisu dTest upozorňuje na nebezpečné výrobky a naopak doporučuje kvalitní. Testovala i několik autosedaček Römer, které zkoušku zvládly na výbornou a získaly skvělé hodnocení.

  • ECE R44/04

    Norma ECE = Economic Commission for Europe stanovuje technické předpisy pro automobily a jejich vybavení. Určuje, jakým způsobem musí být otestovány všechny dětské autosedačky.

    Jaké podmínky musí autosedačky splnit?

    • Uspět v testování při simulaci čelního nárazu o rychlosti 50 km/h.
    • Uspět v testování při simulaci zadního nárazu při rychlosti 30 km/h.

    Aby byly testy co nejpřesnější a simulace reálná, využívají se figuríny a moderní měřicí přístroje. Na štítku si můžete přečíst, podle které normy byla autosedačka schválena.

  • Hrudní podušky

    podusky

    Hrudní podušky jsou rozšířenou polstrovanou částí 5bodového bezpečnostního pásu. Na první pohled se může zdát, že se starají jen o větší pohodlí dítěte. Ale není to tak. Kromě toho, že pásy díky nim netlačí a neřežou, mají i důležitou bezpečnostní funkci.

    Rozšiřují bezpečnostní pás a jistí tak větší plochu, čímž rovnoměrně rozkládají síly na ramena a hrudník dítěte. To je důležité především při čelním nárazu, kdy pásy omezí pohyb ramen a boků a sníží tím tlak na páteř. Síly jsou odkloněny od hrudníku a bříška s životně důležitými orgány. Dítě zároveň zůstává v bezpečném prostoru autosedačky.

  • i-Size

    Nová norma i-Size (nebo ECE R129) přináší několik změn. Autosedačky podle této normy:

    • jsou určené pro děti do cca 4 let
    • vyberete snadno podle výšky dítěte
    • instalujete proti směru jízdy – min. do 15 měsíců dítěte
    • mají ISOFIX pro nejbezpečnější uchycení k sedadlu
    • jsou nově otestované proti bočnímu nárazu
  • ISOFIT

    SOFIT je systém navržený speciálně pro autosedačky skupiny 2 a 3. Využívá systém ISOFIX i bezpečnostní pásy v autě.

  • ISOFIX

    V roce 1997 jsme společně s automobilkou Volkswagen vyvinuli technologii ISOFIX, která vyřešila problém 70% špatně zafixovaných sedaček. Dnes je náš vynález celosvětovým standardem instalace dětských autosedaček a zajišťuje správné a bezpečné uchycení.

  • ISOFIX+

    ISOFIX+ je naše poslední zdokonalení systému ISOFIX. Využívá širší přípojky omezující pohyb v bočním směru a ukotvení horního upevňovacího popruhu v horní části, proto poskytuje lepší stabilitu a pohlcuje sílu nárazu.

  • Poutání

    Poutání autosedačky do vozidla a jeho způsob. Některé autosedačky se poutají 3bodovým bezpečnostním pásem vozidla, u některých je možné využít bezpečnějšího poutání pomocí systému ISOFIX.

  • SecureGuard

    Naše poslední inovace - SecureGuard - způsobí, že naše autosedačky s vysokým opěradlem jsou ještě bezpečnější díky 4. kotevnímu bodu bezpečnostního pásu pro dospělé. Pomáhá tak udržet břišní pás v ideální pozici přes pánevní kost a rozptyluje energii vzniklou v případě čelního nárazu.

  • SI-PAD

    Technologie SI-PAD zajišťující lepší ochranu při bočním nárazu výhradně u autosedačky TRIFIX.

  • SICT

    Technologie SICT zvyšuje bezpečnost starších dětí v případě bočních srážek. SICT snižuje sílu nárazu minimalizací vzdálenosti mezi vozem a sedačkou.

  • Stiftung Warentest

    www.test.de - Nezávislá přední německá spotřebitelská organizace Stiftung Warentest provádí jedny z nejuznávanějších testů ve střední Evropě s ohledem na bezpečnost dětí. Výsledné hodnocení se skládá z jednotlivých zkoušek, a to čelní a boční náraz, manipulace, ergonomie a testování škodlivých látek.

  • Umístění

    Umístění autosedačky ve vozidle. Autosedačky skupiny 9-18 kg a 15-36 kg se obvykle umísťují po směru jízdy. Autosedačky od narození do 13 kg je nutné umístit proti směru jízdy.

  • Váhová skupina

    Evropské normy rozdělují autosedačky do váhových skupin podle hmotnosti. Hlavními váhovými skupinami jsou:

    • skupina 0+ (0-13 kg)
    • skupina 1 (9-18 kg)
    • skupina 2 a 3 (15-36 kg)

    Existují také autosedačky tyto váhové skupiny kombinující.

  • XP-PAD

    XP-PAD je technologie vyvinutá pro ochranu dítěte při čelním nárazu. Podušky XP-PAD snižují sílu působící na krk dítěte o 30% oproti samotnému bezpečnostnímu pásu. Technologie je založena na dvoustupňovém stlačení podušek. XP-PAD posunul bezpečnostní standardy pro sedačky skupiny 2 a 3 na zcela novou úroveň.

  • Základna

    Základna je příslušenství k autosedačkám kategorie 0-13 kg. Díky přídavné základně je poutání autosedačky mnohem jednodušší a také bezpečnější. Navíc je možné použít také systém ISOFIX pro ještě bezpečnější poutání..